Piac- és médiakutatás

  • Piac- és médiakutatási módszertanok átfogó ismerete

    • Reprezentatív vagy panel-alapú, személyes illetve telefonos adatfelvétellel történő kutatások tapasztalata

  • Fogyasztói célcsoportok elemzéséhez szükséges adatbázisok előállítása

    • Nagymintás, egyforrású adatbázisok felépítése, adatfeldolgozása

  • Médiahasználati szokások elemzésében való részvétel

    • Nyomtatott sajtó adatainak vizsgálata (recent, broadest, R&F, sokszínűség),

    • Elektronikus sajtó (TV, rádió, internet) használati szokások kutatása

  • Közreműködés reklám/márkahatékonyság vizsgálatokban

    • Havi top-of-mind és totál adatok elemzésének támogatása

  • Elemzések készítése

    • Kereszttáblák, szignifikancia tesztek, deskriptív statisztikák előállítása.